.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وجود130نقطه حادثه خيز در محورهاي مازندران
مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: از 180 نقطه حادثه خيز شناسايي شده در محورهاي ارتباطي مازندران تاكنون 50 نقطه حادثه خيز در 3 سال گذشته برداشته و حذف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اسفنديار عشوري از پايان مطالعات 6 نقطه دور برگردان

مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: از 180 نقطه حادثه خيز شناسايي شده در محورهاي ارتباطي مازندران تاكنون 50 نقطه حادثه خيز در 3 سال گذشته برداشته و حذف شده است. 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اسفنديار عشوري از پايان مطالعات 6 نقطه دور برگردان در محور آمل به بابل به منظور كاهش تصادفات در اين محور پرتردد خبر داد و افزود: ميزان وقوع تصادفات در 6 ماه گذشته در محورهاي ارتباطي استان 12 درصد كاهش داشته است.
وي در خصوص وضعيت راه‌هاي روستايي مازندران گفت: هم اكنون 90 درصد جمعيت روستايي مازندران از راه آسفالته مناسب بهره مند هستند.
مدير كل راه و ترابري مازندران تصريح كرد: 7 هزار و 500 كيلومتر راه روستايي در مازندران وجود دارد كه تاكنون 3 هزار و 500 كيلومتر آن آسفالت شده است.
عشوري اعتبار امسال راه و ترابري مازندران را 500 ميليارد ريال اعلام و خاطر نشان كرد: امسال 260 ميليارد ريال اين اعتبار در بخش راه‌هاي روستايي هزينه مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1385
مدیرکل محترمراه وترابری سلام علیکم
شاید دهستان لفورکه مجموعه ای از20الی 24روستا است به چشم نیاید یا جنابعالی چنین نامی رانشنیده باشی،اگریک بامسیرتان راگم کرده باشیدوازان منطقه بگذرید می فهمید راه آسفالته آن منطقه بصورت سنگ فرشهای قدیمی شده وقتی داخل ماشین می شینی وازآن مسیر می گذری انگارسوارالاغ شدی ، درضمن بعدازاینکه هزآن منطقه برمی گردی مستقیم باید به سمت تعمیرگاه جهت تعمیرماشین بروی
باتشکر
نا شناس 28 آبان 1385
چه خوب بود یامسئولین استانی ازمنطقه سوادکوه هم بودندیابهتربگویم که متاسفانه بخاطرعدم آملی وبابلی بودن مجبوریم بسیاری ازمشکلات راتحمل کنیم ،مگرسوادکوه وروستاهای آن جزمازندران است که مسئولین به مشکلات آن رسیدگی کنند .
ممنون می شوم این موضوع را به مسئولین محترم که شهرستان محروم رانمی بینندونمی توانند ببینندانعکاس دهید.
ارادتمند مردم مظلوم سوادکوه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.919 seconds.